»Imamo zagotovljeno telefonsko triažo pacientov, odprte imamo skupne elektronske naslove, na katere so preusmerjeni vsi maili, na katere so se pacienti naročali svojim zdravnikom, k tistim, ki so trenutno odsotni.«
»Ne samo zaradi naših pacientov, katerim smo se zavezali, ampak tudi zaradi kolektiva, v katerem delamo. In žal velikokrat ne zmoremo več.«
»Zgodila se je situacija, v kateri je (pacient) grozil, žalil in prišlo je do fizičnega kontakta z zobozdravnico.«
»Vsak pacient z bolečino v hrbtu, pri katerem lahko preprečimo dolgotrajni bolniški dopust, v samo sedmih mesecih ustvari prihranke približno v protivrednosti vseh fizioterapevtskih storitev, ki jih v enakem obdobju ustvari sto pacientov z bolečino v hrbtu.«
»Bali bi se pustiti pacienta samega z njimi, lahko bi se zgodilo, da bi imeli veliko več dela s pacienti, pri katerih bi ta oseba nevede sprožala različne klinične slike.«
»Velika večina pacientov ostane v partnerskih bolnišnicah, samo 14 odstotkov pacientov se premesti v ljubljanski ali mariborski klinični center.«
»Tisti, ki jih pacienti bolj iščejo, imajo več pacientov v čakalni vrsti, zato posledično tudi več operirajo.«
»Kadra zmanjkuje v rednih programih, zato bo v naslednjih dneh treba reševati dilemo, katere programe začasno in v kakšni meri omejevati, da bomo lahko pokrili vsa, tudi covidna delovišča. Pri čemer delujemo po principu, da so vsi pacienti enako pomembni, ne le covidni pacienti.«
»Ker primanjkuje terminov, poskušam urediti pet težav istega pacienta v eni obravnavi, da pacientu prihranim naslednje štiri obiske.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju